Sık Sorulan Sorular

► Mağazalarınızdan ayırttığım bir ürünü kaç gün içinde satın almalıyım? Bu işlem için herhangi bir ücret ödemem gerekir mi?

Beğendiğiniz bir Mudo ürününü o gün içerisinde almak istemiyorsanız, hiçbir ücret ödemeden söz konusu ürünü 3 günlük bir süre için ayırtabilirsiniz. Ayırttığınız ürünü, 3 gün içerisinde satın almazsanız, beğendiğiniz ürün tekrar reyona yerleştirilecektir.

► Tadilat için mağazanızda bıraktığım bir ürünü en fazla kaç gün içinde teslim almalıyım?

Mağazamıza tadilata bıraktığınız ürününüzü en geç 45 gün içerisinde teslim almanız gerekmektedir.

► Problem yaşadığım bir ürün için inceleme geri dönüş süreniz ne kadardır?

Problem yaşadığınız bir Mudo ürününü incelenmesi amacıyla mağazamıza bırakmanız durumunda, ürününüzle ilgili verilen karar en geç 15 gün içerisinde size iletilecektir.

► Problem yaşadığım ürünün incelemesi kimler tarafından yapılmaktadır?

Problem yaşadığınız Mudo ürünü, merkezimizdeki üretim ve marka sorumluları tarafından titiz ve tarafsız bir incelemeden geçirilmektedir. Üründe herhangi bir üretim hatasına rastlanması durumunda ürününüzle ilgili değişim kararı alınmaktadır.

► Taksit seçenekleri nelerdir?

Taksit seçenekleri için tıklayınız.

► Biz kimiz?

  • Mudo olarak, 100’ü aşan mağazamız ve 2.000’in üzerinde çalışanımız ile dünya modasını ve trendlerini 1964’ten bu yana Türk tüketicisi ile buluşturmaktayız. Müşterilerimize yılın her dönemi sunduğumuz çeşitli fırsat ve indirim avantajları ile mağazacılık anlayışına farklı bir bakış açısı getiren Mudo olarak, bu faaliyetleri internet ortamında da sunuyoruz.
  • Yıllardır mağazalarımızda size vermiş olduğumuz kaliteli hizmetlerimizden daha kolay ve hızlı yararlanabilmeniz için hazırladığımız sanal mağazamız size bir tık kadar yakın. Üstelik Mudo.com.tr’den yapacağınız alışverişlerde, birçok kampanya, indirim ve ekstra hizmetten de yararlanabilirsiniz.

► Mudo.com.tr’ye neden üye olmalıyım?

  • Mudo.com.tr olarak, daha kaliteli hizmet verebilmek için müşterilerimizle daha yakından ilgileniyor, bu yüzden de sizleri daha iyi tanımaya çalışıyoruz.
  • Mudo imajı ve prensipleriyle hizmet veren sitemiz aracılığıyla, sizlerle daha yakın ilişkiler kurabilmeyi, bir aile olmayı hedefliyoruz. Bu kapsamda Mudo.com.tr olarak, müşterilerimizin alışveriş alışkanlıkları, tercih ve ihtiyaçlarıyla yakından ilgilenmekteyiz. Bu nedenle, daha güvenli, hızlı ve kolay alışveriş yapabilmeniz için, ilgi alanlarınızı, özel gün ve isteklerinizi bilmemiz size daha iyi hizmet sunabilmemiz açısından büyük önem taşıyor.
  • Mudo.com.tr, ilgi alanlarınızı da göz önünde bulundurarak hazırladığı özel e-bültenlerle, sizleri daha fazla memnun etmeye çalışmaktadır. Üyelik bilgileriniz ve alışveriş alışkanlıklarınız doğrultusunda hazırlanan bu e-bültenler sayesinde, kampanya, indirim ve her türlü duyuruyu önceden öğrenme fırsatına sahip olabilirsiniz.
  • Mudo.com.tr’nin bir üyesi olarak aldığınız ürünleri, Türkiye’nin her yerine gönderebilirsiniz. Küçük bir fark ödeyerek hediyelerinizi özel olarak paketletebilir, bunun yanında gönderdiğiniz hediyelerin içine dilediğiniz mesajı yazabileceğiniz özel hediye mesaj kartı hizmetimizden de ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.
  • Verdiğiniz siparişlere ait ürün, ödeme ve kargo bilgilerine sadece bir kaç tık ile ulaşabilen bir Mudo.com.tr üyesi olarak, tercihli olarak sunulan “cookie”ler sayesinde sistem tarafından tanınabilir, kolay site yönlendirmeleri ile alışverişlerinizi çok daha hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz.
  • Ürün sayfalarını gezerken istediğiniz ürünler için daha sonra satın alabilmek için “favorilerime ekle” seçeneğini tercih edebilirsiniz.
  • Mudo.com.tr’ye üye olmak için hiçbir ücret ödemenize gerek yoktur. Siz de Mudo.com.tr üyeliğinizi kısa bir form doldurarak hemen aktif hale getirebilirsiniz.
  • Üye olurken vereceğiniz bilgilerin güvenli bir şekilde saklanacağına, ticari amaçla 3. şahıs ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşılmayacağına emin olabilirsiniz.(bkz: Gizlilik Bildirgesi)

► Mudo.com.tr üyesi olmak için ücret ödeyecek miyim?

  • Mudo.com.tr üyesi olmak için hiçbir ücret ödemenize gerek yoktur. Mudo.com.tr’nin üyelerine sunduğu tüm hizmet ve avantajlardan hiç bir ücret ödemeden yararlanabilirsiniz.

► Mudo.com.tr’ye üye girişini nereden yapabilirim?

  • Üye girişinizi, Mudo.com.tr ana sayfasının sağ üst kısmında bulunan “üye girişi” linkine tıklayarak, üye girişi yapmak istiyorum bölümünde yer alan kutucuklara e-posta adresi ve şifrenizi yazarak gerçekleştirebilirsiniz. Eğer siteye daha önce kaydolmayıp, üyelik şifresi almadıysanız, aynı penceredeki “yeni üye” butonuna tıklayarak üyelik formunu doldurabilir, Facebook hesabınız üzerinden üyelik yapabilir ya da Mudo Exclusive Card’ınız ile üyelik girişi yapabilirsiniz. Anında aktif hale gelecek üyeliğiniz ile Mudo.com.tr avantajlarından hemen yaralanmaya başlayabilirsiniz.

► Üyelik bilgilerimi ve şifremi daha sonra değiştirebilir miyim?

  • Üyelik ve iletişim bilgilerinizi “Hesabım” sayfasından ulaşabileceğiniz Üyelik Bilgilerim bölümünden kolayca güncelleyebilirsiniz.

    Üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması, siparişlerinizin teslimi ve size sunacağımız üyelik fırsatları bakımından çok önemlidir. Satış yetkililerimiz sizin güvenliğiniz için, gerekli gördükleri durumlarda, bu bilgilerin güncelliğini ve doğruluğunu kontrol edebilirler. Verilmiş olan bilgilerin gerçeklerle örtüşmemesi ya da güncelliğini yitirmiş olması halinde siparişin onaylanmamasına karar verebilirler. (Örnek; Siparişle ilgili açık olmayan durumlar, güvenlik, verilen telefon numarasından doğru kişiye ulaşılamaması halinde, yanlış bilgi vb.)

► Üyelerinize hangi sıklıkta e-posta gönderiyorsunuz?

  • İlk defa üye olan kullanıcılarımıza, üyelik ve genel bilgilendirme amaçlı bir e-posta göndermekteyiz. Bunun dışında üyelik formunda bizden kampanya, indirim ve duyurular hakkında bilgilendirici e-posta almak istediğini belirten üyelerimize e-bülten göndermekteyiz.

► Mudo.com.tr’den e-posta almak istemiyorsam ne yapmalıyım?

  • Mudo.com.tr’den aldığınız e-bültenler üzerinden bunu kolayca yapabilir ya da destek@mudo.com.tr adresine, ilgili e-posta hesabınız üzerinden e-posta almak istemediğinizi iletebilirsiniz.

► Mudo.com.tr üyeliğimi iptal edebilir ya da bir başkasına devredebilir miyim?

  • Mudo.com.tr üyeliği sizlere birçok avantaj sağlarken karşılığında herhangi bir yükümlülük de getirmemektedir. Yine de istediğiniz zaman hesabınızı destek@mudo.com.tr adresine göndereceğiniz bir bilgilendirme mesajı ile kapatabilirsiniz. Ancak, üyelik sistemi gerçek kişilere özel olduğundan ötürü başkalarına devredilememektedir.

► Üyelik şifremi unutursam ne yapmalıyım?

  • Sitemizin sağ üst kısmında “Üyelik” başlığı altında yer alan giriş yap linkinden ulaşabileceğiniz üye giriş ekranında, sadece e-posta alanını doldurup, şifre bölümünü boş bıraktıktan sonra “şifremi unuttum” linkine tıkladığınız takdirde yeni şifreniz, otomatik olarak üye olurken bildirdiğiniz e-posta adresinize gönderilecektir.

► Üye olduğum e-posta adresini artık kullanmıyorsam ne yapmalıyım?

  • Üye olduğunuz e-posta adresini değiştirmek içim destek@mudo.com.tr adresinden mevcut e-posta adresiniz ve yenilemek istediğiniz e-posta adresinizi, değişiklik talebinizle birlikte iletmeniz yeterlidir. E-posta adresiniz tarafımızdan güncellenecek ve size güncelleme bilgisini iletilecektir.

► Üye olmadan veya üye girişimi tamamlamadan alışveriş yapabilir miyim?

  • Mudo.com.tr’de yer alan ürünleri incelemeniz ve sepete atmanız için üye olmanız zorunlu değildir. Ancak teslimat ve güvenli ödeme sayfalarına, sadece üye girişinizi tamamlayarak ulaşabilirsiniz. Üyelik sırasında almış olduğumuz bilgiler, sizin daha hızlı, kolay ve rahat bir alışveriş deneyimi yaşayabilmeniz için gereklidir.

► Üyelerinizin yapmış oldukları alışverişlerden yeterince memnun kalmalarını nasıl sağlıyorsunuz?

  • Mudo olarak kaliteli hizmet ve ürünlerimizle her zaman gurur duyuyoruz. Müşteri memnuniyeti sağlamak için müşterilerimizle düzenli olarak ilgileniyor, isteklerinizi ve önerileriniz değerlendirip, şikâyetlerinizi göz önünde bulunduruyoruz. Mudo depolarını düzenli olarak kontrol altında tutuyor, bu sayede satış sonrasında ürünlerimizin sizlere en kısa sürede ulaşmasını sağlıyoruz. Gönderilerinizin size sağlam, eksiksiz ve doğru bir şekilde ulaşıp ulaşmadığının takibini yaparak, satış sonrasında da müşterilerimizi yalnız bırakmıyoruz.

► Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?

  • Mudo.com.tr sayfalarındaki ürünlere hızla ulaşabilmeniz için en çok kullanılan yöntemlerden biri “arama” seçeneğidir. Ana sayfadaki sol üst kısmında yer alan “arama” seçeneği, yazdığınız kelimeyi tüm ürün kategorileri arasında arar. Ayrıca site içerisinde çeşitli kriterlere göre ayrılmış kategori filtrelerine seçeneklerinizi girerek veya ürün listeleme seçeneklerinden tercihler yaparak da aradığınız ürüne kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

► Aradığım ürünü nasıl bulabilirim?

  • Arama seçeneğinde ilgili bölüme ürün ile ilgili bilgileri girip “ara” butonuna tıkladığınızda, aradığınız bilgi ve görüntüler ekranınıza gelecektir. Bunun yanında kullanıcı dostu olarak yapılandırılmış sol menümüzden ve detaylı filtre seçeneklerinden kolayca aramanızı yapabilirsiniz.

► Aradığım ürünü bulamadım ne yapmalıyım?

  • Arama seçeneklerinden istediğiniz ürünü bulamadığınız takdirde müşteri hizmetleri temsilcimizle e-posta ya da telefon yoluyla iletişime geçerek, gerekli desteği alabilirsiniz.

► Sepetim nedir?

  • “Sepetim”, sonraki site ziyaretlerinizde de erişebileceğiniz kişiye özel bir alışveriş listesidir. (Sepetinize eklediğiniz ürünlerinlerin stokları, satın alma işlemi gerçekleştirilene kadar, adınıza bloke edilmeyecektir.) Gezdiğiniz sayfaların sağından ve de en üstünde bulunan “Hesabım” menüsü altından ulaşabileceğiniz “Sepetim” özelliği ile üye girişi yaptıktan sonra seçtiğiniz ürünleri, siz kaldırana kadar ya da depo stoklarımız tükenene kadar saklayabilirsiniz. Böylelikle önceden ilgilenmiş olduğunuz ürünleri daha sonra inceleyebilir ve satın alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

► Sepetimi nasıl kullanabilirim?

  • İlgilendiğiniz ürünleri kişisel sepetinize eklemeniz çok kolay! Mudo.com.tr ana sayfasında ya da kategori sayfalarında gördüğünüz ürün resimlerine tıklayarak o ürüne ait özelliklerin ve ödeme seçeneklerinin bulunduğu detaylı ürün sayfasına gidebilir ve de ürünlerin altında yer alan “sepete at” butonunu tıklayarak, incelediğiniz ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. “Sepetim” butonuna tıklayarak sepetinizin içeriğini detaylı bir şekilde görebilir, böylece eklediğiniz ürünlerin adetlerini güncelleyebilir veya sepetten sadece bir tıklama ile çıkarabilirsiniz. (Sepetinize eklediğiniz ürünlerin stokları, satın alma işlemini gerçekleştirene kadar adınıza bloke edilmeyecektir.)

    Sepetinizdeyken “satın al” butonuna tıklayarak, Fatura ve Teslimat bilgileri sayfasına ilerleyebilir ve alışverişinizi hızlı ve güvenli bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Bunun yanında, üye girişi yapmadan sepet içeriğinin görüntülenmesine sistemlerimizin izin vermiyor olması sayesinde, daha önce alışveriş sepetinize attığınız ürünler ve listeniz, sizin dışınızda yetkisiz kişilerce görüntülenemeyecektir.

► Sepetime eklemiş olduğum ürünleri sonradan çıkarıp, değiştirebilir miyim?

  • Sepetinizde bulunan her ürünü dilediğiniz takdirde tek bir tıklamayla sepetinizden çıkarabilirsiniz. Sepetinizin içine girdikten sonra, listeden kaldırmak istediğiniz ürünün yanındaki “sil” butonuna tıklayarak bu işlemi çok kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

► Mudo.com.tr’den nasıl alışveriş yapabilirim?

  • Mudo.com.tr’den alışveriş yapmanız için öncelikle üye olmanız gerekmektedir. Zaten üye iseniz, giriş yaparak sistemlerimiz tarafından tanınır duruma gelebilirsiniz. Bunun yayında Facebook hesabınız ve Mudo Exclusive Card hesabınız ile de kolayca giriş yapabilirsiniz. Bu kısa işlemin ardından kullanıcı dostu olarak tasarlanmış Mudo.com.tr ‘de alışveriş yapmak diğer birçok sitenin aksine çok daha hızlı ve kolay olacaktır.

    Ürünler bölümlerimizde beğendiğiniz ürünleri “sepete at” butonuna tıklayıp sepetinize ekledikten sonra “satın al” butonuna tıklayarak alışverişinizi sadece birkaç adımla kolayca tamamlayabilirsiniz.

    Mudo online satış mağazası ve Mudo fiziksel satış mağazaları arasında çeşitli kampanya, indirim ve uygulamalardan dolayı fiyat farklılıkları olabilir; indirim ve fiyat değişikliklerinden kaynaklanabilecek yanlışlıklardan ve tipografik hatalardan Mudo Satış Mağazaları Aş. sorumlu değildir! (Fiyatlar alışveriş yapılan noktada gösterildiği şekildedir.)

► Mudo.com.tr’den sevdiklerime hediye alıp, gönderebilir miyim?

  • Mudo.com.tr’de sevdikleriniz için tercih edebileceğiniz çok çeşitli ve özel hediyelik ürünler bulabilirsiniz. Mudo kalitesi ve özeniyle sunulan bu ürünlerimizi rahatça sevdiklerinize gönderme imkânını da sunuyoruz. Size bunun için çok şık hediye paketi hizmetimizi tavsiye ederiz. Ürün başına çok küçük bir fark ödeyerek hediye paketi seçeneğimizi tercih edebilirsiniz. Üstelik bu durumda özel günlerinde sevdiklerinize iletmek istediğiniz mesajlarınız için sunduğumuz hediye kartı hizmetinden de ücretsiz yararlanabilirsiniz.

► Kaç türlü hediye seçeneğiniz mevcut?

  • Şimdilik çeşitli şekillerde hediye paketi seçenekleri sunamıyoruz. Hediyeleriniz için çok şık tasarlanmış bir adet paketleme seçeneğimiz ve hediye kartımız bulunuyor. Hediye paketlerinde kesinlikle fiyatlara ilişkin bilgiler bulundurmayıp, faturayı da sizin isteklerinize göre, belirtmiş olduğunuz farklı bir adrese gönderiyoruz. Bu şekilde hediye aldığınız sevdiklerinizin bunun için ödediğiniz bedeli öğrenmesini de engellemiş oluyoruz.

► Hediye çeki nedir? Nasıl gönderebiliriz?

  • Sevdiklerinize ne alacağınıza bir türlü karar veremiyor, ihtiyaç duyduğu ürünü kendisinin tercih etmesini istiyorsanız, size Mudo.com.tr Online Hediye Çeki veya Mudo Mağaza Gift Card’ını öneriyoruz.

    Sevdiklerinizin güvenli ve keyifli alışveriş deneyimini, son moda ve trend ürünlerle evinin rahatlığında yaşayabilmesini istiyorsanız Mudo.com.tr Online Hediye Çeki’ni, eğer Mudo alışveriş deneyimini mağazalarımızın büyülü atmosferinde profesyonel satış danışmanlarımızın tavsiye ve yönlendirmeleriyle yaşamasını tercih ediyorsanız da Mudo Mağaza Gift Card’ını öneriyoruz. İstediğiniz hediye çekini hemen şimdi Mudo.com.tr üzerinden herhangi bir ürün gibi kolayca satın alabilir, sevdiklerinize hemen iletebilirsiniz.

    “Mudo.com.tr Online Hediye Çeki” Bu çekten satın aldığınızda, siparişinizin onaylanmasına müteakip üyelik hesabınıza tek kullanımlık kod numarası tanımlanacaktır. Bundan sonra yapmanız gereken tek şey, bu çeki hediye vermek istediğiniz kişiye iletmeniz olacaktır. Hediye ettiğiniz kişi bu kod numarası ile Mudo.com.tr üzerinden istediği ürün veya ürünleri seçerek alışveriş yapabilecektir. Ayrıca, parası arttığı takdirde kalan miktar diğer bir çok sitede olduğu gibi boşa gitmeyecek, sistemimiz tarafından ileriki alışverişlerinde kullanmak üzere yeni bir hediye çekine çevrilerek hesabınıza tanımlanacaktır. Mudo.com.tr Online Hediye Çeki şimdilik sadece internet alışverişlerinde geçerli olup, mağazalarda kullanılamamaktadır. Online Hediye Çeklerinizi “hesabım” sayfasında bulunan “hediye çeklerim” bölümünden takip edebilirsiniz. * Hediye çeki seçeneklerimizi miktarlarıyla birlikte görmek veya satın almak için lütfen tıklayınız.

    “Mudo Gift Card” Mudo Gift Card satın aldığınızda, sipariş sırasında verdiğiniz teslimat adresine mümkün olan en kısa süre içerisinde ulaştırılır. Ancak bu tip çeklerin gönderim hizmet bedelleri kargo şirketimize satın alan kişi tarafından ödenir. Mudo Gift Card şimdilik sadece mağazalarımızdan gerçekleştirilecek alışverişler için geçerlidir. Lütfen bu hediye kartını seçerken aldığınız kişinin Mudo mağazalarından birinin olduğu bir şehirde olup olmadığını göz önünde bulundurunuz!

    * Mudo Gift Card seçeneklerimizi miktarlarıyla birlikte görmek veya satın almak için lütfen tıklayınız.

► Aynı hediye çeki ile birkaç kez alışveriş yapılabilir mi?

  • Mudo.com.tr online hediye çekleri tek kullanımlık olduğu için yeniden kullanılamamaktadır. Ancak, Mudo.com.tr Online Hediye Çeki’nin kullanımında artan miktar, diğer birçok sitede olduğu gibi boşa gitmeyecek, sistemimiz tarafından ileriki alışverişlerinde kullanmak üzere yeni bir hediye çekine çevrilecektir. Mudo Gift Card ile kartınızda bakiye bulunduğu müddet alışveriş yapabilirsiniz.

► Eğer hediye çekimin limitini bir kerede harcamak istemiyorsam ne yapabilirim?

  • Mudo.com.tr Online Hediye Çeki’nizin limitini bir defada harcamak istemiyor, daha düşük fiyatlı bir ürün alıyorsanız, kalan bakiyeniz diğer alışverişlerinizde kullanılmak üzere yeni bir hediye çeki olarak hesabınıza tanımlanır.

► Hediye çeklerini hem Mudo.com.tr’de hem de Mudo mağazalarında kullanabilir miyiz?

  • Mudo.com.tr Online Hediye Çeki’ni yalnızca internet alışverişlerinizde, “Mudo Gift Card”ı ise, sadece Mudo mağazalarından yapacağınız alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.

► Sipariş ettiğim ürün stoklarınızda yoksa ne yapıyorsunuz?

  • Mudo.com.tr üzerinden siparişini verdiğiniz bir ürünün stoklarda olmama ihtimali, mağaza stoklarından satışa sunulan ürünler için geçerlidir. Mudo.com.tr’de daha fazla ürün çeşidi sunabilmek için, ürünlerinin küçük bir bölümü mağaza stoklarından satışa sunulmaktadır. Ürünlerin büyük çoğunluğu ise depo stoklu olarak satışa sunmaktadır. Depodan satışa sunulan ürünlerden oluşan siparişler, iki iş gününde kargoya teslim edilirken, mağazalardan temin edilen ürünleri içerisinde siparişler 3 ila 7 iş günde kargoya teslim edilebilmektedir.

    Fiziki bir kaza veya teknik bir hatadan dolayı stoklarda olmayan bir ürünün alışveriş sayfalarında aktif görünmesi gibi nadir durumlarda ise, müşteri hizmetleri temsilcimiz sizinle en kısa sürede iletişime geçecek ve bu sorun tamamen sizin istekleriniz doğrultusunda çözüme kavuşturulacaktır. Böyle bir durumda yeni bir sipariş verebilir ya da siparişinizi iptal ederek paranızın iadesini talep edebilirsiniz. Ödemiş oldunuz bedel en kısa sürede ödeme tercihinize göre bankanıza iade edilecektir.

► Mudo mağazalarında gördüğüm her ürünü Mudo.com.tr’den satın alabilir miyim?

  • Şimdilik, Mudo mağazalarında satışa sunulan her ürünü sizlerle buluşturamıyoruz. Mudo.com.tr’den şu an için, sadece kategori menülerinde yer alan ürünlerimiz arasından alışveriş yapabilirsiniz. Ancak, unutmayın ki sitemiz yaşayan ve sürekli gelişen yapısıyla en kısa sürede size çok daha fazla seçeneği bir arada sunmayı hedeflemektedir.

► Mağazalarınıza nasıl ulaşabilirim?

  • Size en yakın mağazamızı öğrenmek için lütfen tıklayınız.

► Siparişini verdiğim ürünü almaktan vazgeçersem ne yapmalıyım?

  • destek@mudo.com.tr adresine göndereceğiniz bir e-posta ile ya da 444 MUDO/444 68 36 numaralı Müşteri Hattımızdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize bu durumu bildirmeniz yeterli olacaktır.

    Eğer ürününüz kargoya verilmediyse siparişinizin gönderimi derhal durdurulacaktır. Gönderimi durdurulan siparişlerin geri ödemeleri, Mudo.com.tr tarafından, seçmiş olduğunuz ödeme şekillerine göre bankanıza en kısa sürede iade edilir. Siparişinizin kargo şirketine teslim edilmiş olması durumunda iade koşulları geçerli olacaktır.

► Ödemesini gerçekleştirdiğim siparişin içeriğinde değişiklik yapabilir miyim?

  • Mudo.com.tr sayfalarında, alışverişinizi onayladığınız anda bankanız ödemenizi otomatik olarak gerçekleştirir ve siparişinizin onaylanmasının akabinde faturanız kesilir. Bu durumda siparişinizi iptal ederek, yeni bir sipariş vermeyi deneyebilirsiniz.

    Eğer siparişinizde değişiklik yapmak istiyorsanız destek@mudo.com.tr adresine göndereceğiniz bir e-posta ile ya da 444 MUDO/444 68 36 Müşteri Hattımızdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize bu durumu bildirmeniz gerekmektedir. Gönderiniz kargo şirketine teslim edilmediyse siparişinizin teslim işlemi derhal durdurulacaktır.

    Siparişinizin kargo şirketine teslim edilmiş olması durumundaysa tamamıyla iade koşulları geçerli olacaktır. Mudo.com.tr siparişlerinizi, ödemenizi iade etmek koşuluyla iptal etme yetkisine sahiptir. Lütfen yazılı bildirimlerinizin hiçbirinin içeriğinde kredi kartı numaranız ve şifreniz gibi şahsi/maddi güvenliğinizi tehlikeye atabilecek bilgileri bulundurmayınız!

► Mudo.com.tr’den nasıl mobilya alırım?

  • 1-Mudo.com.tr’de beğendiğiniz mobilyanın ürün detay sayfasına giriniz

    2-Ürünün özelliklerini ve görselini inceledikten sonra “sepete ekle” butonuna tıklayınız.

    Lütfen önce üyelik girişinizi yapınız

    • Adınızı, soyadınızı ve telefon numaranızı lütfen kontrol ediniz

    • Sipariş vermek istediğiniz ürün adetini giriniz

    • Mobilya gönderim ağımızı kontrol ediniz, fatura ve teslimat adresini seçiniz

    • Ödeme bilgilerinizi girerek, siparişinizin bize ulaşmasını sağlayınız

    Bu noktadan sonra Müşteri Hizmetleri Yetkililerimiz, ürünlerin hazırlanması ve hızlı bir şekilde teslim edilmesi için gereken tüm konularda çalışmalarını yaparak, İnternet’ten güvenle mobilya alışverişi yapmanızda size gereken desteği verecekler. Mobilya gibi büyük ve hassas ürünlerde kargo koşulları geçerli olamayıp, özel nakliye koşulları geçerli olduğu için, siparişinizin teslim zamanı ile ilgili net bilgi ancak bu aşamadan sonra iletilebilecektir.

    *Mobilya Malzeme ve Bakım Kılavuzu için tıklayınız.

► Almak istediğim ürünler için hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

  • Mudo.com.tr’den sipariş ettiğiniz tüm ürünleri aşağıdaki ödeme seçeneklerinden herhangi biri ile gerçekleştirmeniz mümkündür.

    Kredi kartı ile peşin ödeme: Tüm Visa ya da Mastercard sahibi müşterilerimiz, ödemelerini tek seferde ödeyebilme seçeneğine sahiptirler. Mudo.com.tr’nin kullandığı güvenli ödeme sistemi hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

    Kredi kartı ile taksitli ödeme: Advantage, Axess, Bonus, CardFinans, Maximum, Paraf ve World özellikli kredi kartı sahibi tüm müşterilerimiz, kendilerine Mudo avantajlarıyla sunulan seçeneklerden dilediklerini tercih ederek, sitemizden peşin fiyatına taksitle alışveriş yapabilirler. (Diğer kredi kartı tipleriyle sadece tek çekim seçeneğiyle alışveriş yapılabilir.) Mudo.com.tr üzerinden vade farkı alınarak taksitlendirme yapılmamaktadır.

    Havale, Virman ve EFT ile ödeme: Tüm müşterilerimiz, aşağıdaki Mudo.com.tr banka hesapları üzerinden havale, virman ya da EFT yöntemlerinden biriyle alışveriş yapabilirler.

    Havale, Virman ve EFT ile ödeme yapabileceğiniz güncel hesap numaralarımız şöyle:

    Akbank Batı Kurumsal Şubesi, IBAN No: TR740004600787888000008346

    HSBC Genel Müdürlük Kurumsal Şubesi, IBAN No: TR560012300888100281828200

    Finansbank Boğaziçi Kurumsal Şubesi, IBAN No: TR980011100000000015613998

    Yapı Kredi Esentepe Şubesi, IBAN No: TR610006701000000080660708

    İş Bankası Güneşli Kurumsal Şubesi, IBAN No: TR090006400000112550024990

    Önemli uyarı : Havale ve eft ödemelerinizde, alıcı ismi mutlaka “Mudo Satış Mağazaları A.Ş.” olarak girilmelidir. Ayrıca, havale, eft ve virman ödemelerinizde, ücretin hangi siparişe ait olduğuna dair, açıklama bölümüne sipariş numaranızı eklemeniz gerekmektedir.

    Mudo.com.tr Hediye Çeki ile ödeme: Mudo.com.tr sayfalarından alabileceğiniz hediye çeklerini istediğiniz zaman internet üzerinden yapacağınız alışverişlerinizde kullanabilir ya da bir başkasına hediye edebilirsiniz. (Mudo.com.tr’den online olarak alacağınız hediye çekleri, sadece online alışverişlerinizde geçerlidir.)

    PayPal ile ödeme: Eğer bir PayPal hesabınız varsa, kredi kartı bilgilerinizi paylaşmanıza hiç gerek kalmadan, PayPal ile ödemenizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

     

► Kredi kartı bilgilerimi vermem güvenli mi?

  • Mudo.com.tr’de güvenliğiniz, test edilmiş yazılımlar ve dünyanın konusunda uzman şirketlerinin başında gelen Globalsign ve Thawte Global firmalarının sağladığı SSL şifreleme yöntemiyle sağlanmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz, kesinlikle Mudo serverları üzerinde saklanmamaktadır. Ödeme işlemleriniz siz ve bankanız arasında gerçekleşmekte, bize sadece banka tarafından bu işlemin onaylanıp onaylanmadığı bilgisi iletilmekte, ödeme bilgileriniz 3. kişilerin ulaşımına ve müdahalesine kapalı tutulmaktadır. Üyelerimiz yapmış olduğu işlemlerde 128 bit SSL güvenlik alanı içinde hareket etmenin rahatlığını yaşamaktadırlar. Bu şifreleme uluslar arası bir standarttır.

► Ben gerekli onayı vermediğim halde kredi kartımdan tahsilât yapılabilir mi?

  • Mudo.com.tr olarak kesinlikle kredi kartı numaralarını sistemlerimize almıyoruz. Yapmış olduğunuz ödemeye ilişkin bu tip bir işlem, çalıştığımız banka tarafından temin edilen sanal pos (VPOS) üzerinden, sizin bilgisayarınız ve bankanız arasında gerçekleşmektedir. Bizim sistemlerimize hiçbir şekilde sizin kredi kartı, şifre ve güvenlik bilgileriniz ulaşmamaktadır. Bu nedenle bizim kredi kartınızdan tahsilât yapmamız gibi bir durum söz konusu değildir.

► Yabancı kredi kartlarıyla ödeme yapılabiliyor mu?

  • Şimdilik yabancı kredi kartlarıyla ödeme kabul edemiyoruz. Ayrıca, ödemelerinizi sadece TL bazında yapabiliyorsunuz.

► Mudo.com.tr Online Hediye Çekini nasıl kullanabilirim?

  • Mudo.com.tr Online Hediye Çeklerini istediğiniz siparişinizde kullanabilirsiniz. Yapmanız gereken, siparişini vermek istediğiniz ürünleri sepetinize ekleyip, sepet sayfasında, hediye çekinizin kodunu girerek ödemenizi gerçekleştirmektir. Mudo.com.tr Online Hediye Çekleri tek kullanımlık olduğundan siparişinizin tutarı, hediye çekinden az ise, çekinizde kalan miktar ileriki alışverişlerinizde para yerine kullanabileceğiniz yeni bir hediye çeki hesabınıza otomatikman eklenecektir. Sipariş tutarınız, çek miktarından fazla olması durumundaysa, yetmeyen miktarı ödeme seçeneklerimizden herhangi birini tercih ederek kolayca alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Hediye çeki seçeneklerimizi görmek için lütfen tıklayınız.

► Tek alışverişte birden fazla Mudo.com.tr Online Hediye Çeki kullanabilir miyim?

  • Her alışverişinizde, yalnız bir hediye çeki kodu kullanabilirsiniz.

► Fiyatlarınıza KDV dâhil mi?

  • Mudo.com.tr sayfalarında gördüğünüz tüm fiyatlara KDV dâhildir. Bunun size sağladığı en önemli avantaj, aldığınız ürüne ödeyeceğiniz miktarı en başından itibaren bilmeniz ve tam da alışverişinizi sonlandırmak üzereyken beklenmedik rakamlarla karşılaşmamanızdır.

► Mudo.com.tr Satış Sözleşmesi nedir?

  • Mudo.com.tr Satış Sözleşmesi 4822 no’lu Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkındaki Yönetmelik hükümlerine dayanarak Mudo.com.tr müşterilerinin haklarının tanımlanması ve korunması için hazırlanmış bir sözleşme metnidir. Müşterilerimizin Mudo.com.tr üzerinden alışveriş yapabilmesi ve bahsi geçen haklardan yararlanabilmesi için ödeme sayfasında yer alan bu sözleşmeyi ve ön bilgilendirme formunu elektronik ortamda onaylamaları gerekmektedir.

► Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?

  • Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız;

    * Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,

    * Kartınızın üzerindeki Visa ya da Master kart tipini doğru seçtiğinizi,

    * Kartınızın son kullanma tarihini,

    * Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,

    * Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,

    * Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,

    * Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını;

    Havale, Virman ve EFT ödemelerinizde ise;

    * Yatırdığınız banka hesabının Mudo.com.tr hesaplarından birine ait olduğunu kontrol etmenizi öneririz.

    Yukarıdaki koşulların hepsinin doğrulanmasına rağmen sorununuz hala devam ediyorsa ve ödeme sayfalarında tereddüt yaşıyorsanız,destek@mudo.com.tr adresine sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir ya da 444 MUDO/444 6836 Müşteri Hattından Müşteri Hizmetleri Temsilcimiz ile görüşerek gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

► Siparişini verdiğim ürün ne zaman kargoya verilir, ne kadar sürede elime geçer?

  • Mudo.com.tr’nin kargo gönderimlerindeki çözüm ortağı UPS Kargo’dur. Sitemizden vereceğiniz siparişler, UPS güvencesiyle en hızlı ve güvenli şekilde size ulaştırılacaktır.

    Mudo.com.tr, aldığınız ürünleri size mümkün olan en kısa süre içerisinde ulaştırmayı kendine amaç edinmiştir. Bu nedenle, site üzerinden sattığımız ürünlerin büyük kısmını Mudo’ya ait depolarda tutmaktayız. Böylece de diğer bir çok online satış sitesinin aksine, ürünü kargo firmasına teslim etmeden önce ürünlerimizin büyük bir kısmında tedarik edilmeleri için 3-4 günlük ekstra sürelere ihtiyaç duymamaktayız. (Sizleri daha fazla ürün çeşidi ile buluşturabilmek için ürünlerimizin küçük bir bölümünün stoğu mağazalarımızdan temin edilmektedir.  Bu ürünler için kargoya teslim süresi 3 ila 7 iş günü arasında değişmektedir. Ürün detayında “Hızlı Teslimat” ibaresi bulunmayan ürünlerin stoğu mağazalardan temin edilmektedir. Alışveriş sepetinizde bu ürünler bulunması durumunda, siparişiniz ancak mağazadan ürünlerin temin edilmesinin ardından kargoya verilecektir.)
    (Sizlere daha hızlı hizmet verebilmek için ayrı depo merkezlerinde bulunan dekorasyon ve hazır giyim ürünlerimizi ayrı kargo gönderileri ve yasal evraklar ile gönderiyoruz. Bunun için sizlerden ilave bir kargo ücreti almıyor, yine tek kargo ücretiyle bu hizmeti sunuyoruz. Üstelik toplamda hem hazır giyim hem de dekorasyon ürünlerimizden oluşan siparişlerinizi de sipariş tutarınız 125 TL ve üzerindeyse yine kargo ücretinizi biz karşılıyoruz.)

    Bu kapsamda ödemesi tamamlanarak onaylanmış siparişleriniz 2 iş günü içerisinde kargo firmamıza paketlenmiş olarak teslim edilir. Kampanya dönemlerinde ve stoğu mağazalarımızdan temin edilebilen bazı ürünlerde siparişlerin gönderim süresinde birkaç gün gecikme yaşanabilmektedir.*
    *Mobilya gibi özel teslimat gerektiren büyük ebatlı ürün gönderimlerinde teslimat süre ve bölgeleri değişebilmektedir. Bu tip siparişlerinizde lütfen 444 MUDO / 444 6836 nolu Mudo Müşteri Hattından müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz.

    Ayrıca, siparişiniz kargoya verildiği zaman, sistemlerimiz tarafından size kargo teslimat e-postası otomatik olarak gönderilecektir. Bu e-posta ile siparişinizin ne zaman kargoya teslim edildiğini öğrenebilir, Hesabım>Siparişlerim sayfasına girerek de siparişinizin durumunu rahatça görebilirsiniz. (Hazır giyim ve dekorasyon ürünlerini bir arada içeren siparişleriniz, 2 farklı noktadan çıkarılacağı için, 2 farklı sipariş takip numarası ile takip edilebilmektedir.) Siparişlerinizi size en kısa sürede teslim etmek bizim açımızdan büyük önem taşımaktadır. Bu süre teslim almak istediğiniz noktanın durumuna göre siparişinizin onaylanmasına müteakip 2 iş günü (büyük il merkezleri) ile 10 iş günü arasında değişebilmektedir. 
    Teslimatı konusunda zaman kısıtı bulunan siparişleriniz için, kargo gönderim sürelerini göz önünde bulundurmanızı önemle rica ederiz. (UPS Kargo’nun il merkezlerine göre teslimat süreleri için lütfen tıklayınız)

► Siparişimin ne zaman kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

  • Siparişiniz kargoya verildiği zaman sistemlerimiz tarafından size kargo teslimat e-postası otomatik olarak gönderilecektir. Bu e-posta ile siparişinizin ne zaman kargoya teslim edildiğini öğrenebilir ve Hesabım>Siparişlerim sayfanızdan siparişinizin durumunu rahatça görebilirsiniz. (Hazır giyim ve dekorasyon ürünlerinin birlikte yer aldığı siparişleriniz, farklı depolardan kargoya teslim edileceği için, size iki farklı kargoya teslim edildi bilgisi ve takip numarası gönderilecektir.)

► Teslimatlarım gecikirse ne yapmalıyım?

  • Eğer ürününüz, en geç 10 iş günü içerisinde adresine ulaşmazsa destek@mudo.com.tr adresine sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir ya da 444 MUDO/ 444 6836 Mudo Müşteri Hattından Müşteri Hizmetleri Temsilcimiz ile görüşerek gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

► Siparişini verdiğim ürünü kim teslim edecek?

  • Mudo.com.tr’nin bu konudaki çözüm ortağı UPS Kargo’dur. Siparişlerinizin gönderimi, UPS güvencesiyle hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirilecektir.*
    * Mobilya gibi büyük ebatlı ürün gönderimlerinde özel teslimat gerekebileceğinden, siparişiniz UPS Kargo tarafından teslim edilmeyebilir.

► Kargo için ne kadar ödeme yapmam gerekecek?

  • Mudo.com.tr siparişlerinizi, boyutu ne olursa olsun Türkiye’nin her yeri için sadece 6.99 TL kargo bedeli ödeyerek UPS güvencesi ile teslim alabilirsiniz.*
    *Mobilya gibi büyük ebatlı ürün teslimatlarında ve özel kampanya dönemlerinde Türkiye’nin her yeri için geçerli olan sabit ücretimizde değişiklik olabilir. Bu tip siparişlerinizde lütfen 444 MUDO/ 444 6836 Mudo Müşteri Hattından müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz.

► Neden kargo bedeli ödüyorum?

  • İnternet üzerinden alışveriş yaptığınızda, mağazadan alışveriş yapmak için gidip gelirken yapacağınız her türlü masraftan (otobüs bileti, taksi ücreti, benzin parası, otopark bedeli vb.) kurtulur, çok daha kısa sürede ve yorulmadan alışverişinizi tamamlarsınız. Ancak bu rahatlığı yaşamanız için ürün dışında size ayrı bir hizmet daha sunulması gerekmektedir: Kargo. Bu ekstra hizmeti size en uygun ücret ve kalite ile sunabilmek için, Mudo.com.tr olarak gönderilerimizde UPS firması ile çözüm ortaklığı kurduk. Bu sayede, Türkiye’nin her yerine özel indirimli bir fiyat üzerinden siparişlerinizi ulaştırabiliyoruz. Ayrıca, siparişinizdeki ürün veya ürünlerinizin bedellerinin toplamı 125 TL’nin üzerinde ise, ürünlerin boyutlarına ya da ağırlıklarına bakmadan bu hizmet bedelinin tamamını biz sizin adınıza kargo firmasına ödüyoruz.

► Teslim sırasında ve/veya sonrasında bedel ödeyecek miyim?

  • Kargo hizmetinin ücreti, siparişini verdiğiniz ürünle birlikte aynı anda faturalandırıldığından daha sonra kargonuzun teslimi için herhangi bir ödeme yapmanıza gerek yoktur.
    * Mobilya gibi büyük ebatlı ürün gönderimlerinde özel nakliye gerekebileceğinden, siparişiniz UPS Kargo tarafından teslim edilmeyebilir, nakliye ücretlendirmelerinde farklılık olabilir. Bu tip siparişlerinizde lütfen 444 MUDO/ 44 6836 Mudo Müşteri Hattından müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz.

► Neden hasarlı ve şüpheli görülen paketleri teslim almamalıyım?

  • Siparişiniz size ulaştığında, eğer gönderi paketinde herhangi bir bozulma ya da şüpheli durum tespit ediyorsanız lütfen teslim almayınız. Kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, en kısa sürede müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz. Eğer böyle bir paketi, teslim fişini imzalayıp kabul ederseniz, taşıma sırasında gerçekleşen hasar, kaybolma gibi durumların tespit edilme ihtimalini ortadan kaldırırsınız. Bu durunda ürününüzün taşıma sırasında başına gelenlerden hiçbir şekilde kargo firması sorumlu tutulamayacaktır. (En küçük ezilme ya da açılmış olma belirtisinde dahi görevliden ısrarla tutanak tutmasını isteyiniz ve bizimle irtibata geçiniz.)

► Mudo.com.tr sayfası üzerinden hediye gönderebilir miyim?

  • Mudo.com.tr ürünleri ve alışveriş altyapısı tüm Türkiye’ye hediye gönderim seçeneklerini sağlamaktadır. Siparişte verdiğiniz ürünlerin özenli hediye paketi ve kişisel mesajlarınızı içeren özel hediye kartları ile gönderebilirsiniz. Ayrıca faturanızın da seçmiş olduğunuz farklı bir adrese (fatura adresi) ürün paketinden bağımsız olarak ulaştırılmasını isteyebilirsiniz. Faturanızın farklı adrese gönderilmesi için ayrı bir ücret ödemenize de gerek yoktur, çünkü bunu sizin adınıza biz karşılarız.

► Faturalarım bana nasıl ulaştırılacak?

  • Faturalarınız, sipariş ettiğiniz ürünler ile birlikte, gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin içerisinde gönderilir. (Hazır giyim ve dekorasyon ürünlerini bir arada içeren siparişleriniz, hazır giyim ve dekorasyon ürünleriniz ayrı depolardan çıkarılacağı için farklı faturalarda adresinize gönderilecektir.) Eğer isterseniz fatura adresi ile gönderi adresini farklı seçebilirsiniz. Bunun için fatura adresi bölümüne faturanızın gitmesini istediğiniz adresi, teslimat adresi bölümüne de gönderinizin gitmesini istediğiniz adresi doğru bir şekilde girmeniz yeterlidir.

    Ancak, özellikle hediye gönderimlerinizde ödediğiniz ücrete ait faturanın hediye aldığınız kişi tarafından görülmesini tercih etmeyeceğinizi de göz önünde bulundurduk. Bu nedenle sipariş esnasında size fatura adresi ve teslimat adresini farklı seçebilme olanağını sunuyoruz. Ve aynen yukarıda belirttiğimiz gibi, hediyelik siparişlerinizde de ayrı bir adrese gitmesini istediğiniz faturaların gönderim ücretini sizin adınıza biz karşılıyoruz.

► Siparişimle birlikte faturam gelmedi, ne yapmalıyım?

  • Siparişleriniz, siz aksini talep etmediğiniz sürece, faturalarıyla beraber gönderilir. Gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin içerisinde faturanız bulunmaktadır. Eğer faturanız siparişinizle beraber size teslim edilmediyse, lütfen kargo görevlisinden faturanızı isteyiniz. Faturanızın size teslim edilmemesi halinde, lütfen görevli kişiye tutanak tutturarak durumu en kısa sürede bize bildiriniz. Bu durumda kargo firmasından faturanızın bulunması istenecektir. Eğer faturanız bulunamıyorsa size faturanızın, kaşeli bir kopyasını göndereceğiz.

► Faturamın düzenlendiği adresi sonradan değiştirebilir miyim?

  • Faturanızın düzenlendiği adresi değiştirmek için; 444 MUDO/ 444 6836 numaralı Müşteri Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize, mesai saatleri dışı ve tatil günlerinde ise destek@mudo.com.tr adresinden sorununuzu telefon numaranızla birlikte belirterek bize ulaşabilirsiniz. Yasal düzenlemelerin izin verdiği ölçüde istekleriniz yerine getirilmeye çalışılacaktır. 
    Kargo ya da postaya verilmiş olan faturalarda herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.

► Siparişimi gerçekleştirdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

  • Siparişinizin onayı henüz verilmemişse, 444 MUDO/ 444 68 36 Mudo Müşteri Hattından ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize ya da destek@mudo.com.tr adresinden bize ulaşabilir ve gereken değişikliği iletebilirsiniz. İsteğiniz üzerine size bu konuda destek verilecek ve gereken düzenleme yapılacaktır. Siparişinizin faturalanması ya da kargoya verilmiş olması durumunda herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.

► Siparişimin gönderim durumunu sitenizden takip edebilir miyim?

  • Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra tarafınıza e-posta aracılığı ile bir gönderim numarası iletilecektir. Gerek sitemizdeki Hesabım>Kargo Takibim sayfasından gerekse kargo firmasının internet sitesindeki gönderi takip sayfasından, bu numarayı kullanarak siparişinizi takip edebilirsiniz. (Hazır giyim ve dekorasyon ürünlerini bir arada içeren siparişleriniz farklı depolardan çıkarılacağı için, farklı kargo takip numaraları ile takip edilebilecektir.) 

► Teslimat adresinde ben yoksam, siparişim kime teslim edilir?

  • Sipariş ettiğiniz ürünler, kargo yetkilisi tarafından; size, Mudo.com.tr alışveriş sayfasında belirtmiş olduğunuz başka bir isme ya da ispatlandığı takdirde 1. dereceden akrabanıza resimli kimlik kontrolü ve teslim fişinin imzalanması karşılığında teslim edilecektir. Teslimat sırasında yukarıdaki koşullardan hiç biri gerçekleşmemişse kargo yetkilisi adrese bir haber formu bırakacak ve takip eden ilk iş günü içerisinde 2. bir uğrama gerçekleştirecektir. Bu süreç zarfında, teslimat koşullarının hiçbirinin gerçekleşmemesi durumunda 2 gün içinde 444 00 66 UPS Müşteri Hizmetlerini arayarak siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirmeniz istenecektir. Aksi takdirde ürününüz Mudo.com.tr deposuna geri gönderilecektir. Bu noktadan sonra müşteri hizmetleri temsilcilerimiz sizinle iletişime geçmeye çalışacak, buna göre siparişinizin durumuna karar verilecektir.

► Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişiyi değiştirebilir miyim?

  • Eğer alıcı değişikliği yapmayı istediğiniz sipariş, kargo firmasına teslim edilmemişse destek@mudo.com.tr adresinden veya 444 MUDO/ 444 6836 Mudo Müşteri Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimizden bu konuda destek alabilir, gerekli düzeltmeyi yaptırabilirsiniz. Maalesef, siparişinizin faturalanması veya kargo firmasına teslim edilmiş olması durumunda değişiklik yapılamamaktadır.

► Siparişimi kargo şubesinden kendim alabilir miyim?

  • Çalıştığımız kargo firması UPS, siparişlerinizin güvenliğinin ve nitelikli takibinin sağlanabilmesi için sadece adrese teslim yapmaktadır.

► Mudo.com.tr üzerinden nerelere gönderim yapabilirim?

  • Mudo.com.tr gönderim ağı, UPS kargonun teslimat sağladığı yurtiçindeki tüm bölgeleri kapsamaktadır.*
    *Mobilya gibi özel teslimat gerektiren büyük ebatlı ürün gönderimlerimizde gönderim ağımız kısıtlı tutulmaktadır. Konuyla ilgili ayrıntılı bilgi almak için lütfen 444 MUDO/ 444 6836 nolu telefonumuzdan müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz.

► Mudo.com.tr’den yurtdışına sipariş verebilir miyim?

  • Mudo.com.tr gönderim ağı, şu an için sadece yurtiçindeki bölgeleri kapsamaktadır.

► Siparişim eksik, yanlış ya da hasarlı teslim edilirse ne yapmalıyım?

  • Bu durumda siparişinizi teslim eden kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyip, ürünü teslim almamalısınız. Hemen Mudo Müşteri Hizmetleri ile telefon ya da e-posta aracılığıyla iletişime geçerek gerekli bilgiyi verdiğiniz takdirde siparişinizin telafisi en kısa zamanda gerçekleştirilecek ve bu işlem için gereken kargo masrafları Mudo.com.tr tarafından karşılanacaktır.

► Demonte satılan ürünler için kurulum hizmeti veriyor musunuz?

  • Bu şekilde satılan ürünlerimiz için şu an böyle bir servisimiz bulunmamaktadır. Bu tip ürünler içinde kurulum kılavuzu ile birlikte satışa sunulmaktadır.

► Satın aldığım ürünlerin garanti süresi nedir?

  • Mudo olarak ürün gruplarımıza göre, tüm ürünlerimizde faturanız üzerinde bulunan tarihten itibaren 2 yıl garanti veya sorumluluk süremiz bulunmaktadır.

► Satın aldığım ürün arızalı/defolu çıktı, ne yapmalıyım?

  • Sipariş ettiğiniz ürün üretimden kaynaklanan bir hata ile size gönderildiyse, garanti veya sorumluluk süresi içerisinde ürününüzü, varsa aynı ürün ile değiştirebilir veya iade edebilirsiniz. Bu konuda 444 MUDO/ 444 68 36 numaralı Mudo Müşteri Hattı telefonumuzdan müşteri hizmetleri temsilcimizle görüşebilirsiniz veya destek@mudo.com.tr adresine sorununuzu telefon ve sipariş numaranızla birlikte ve ilgili ürün kodu ile bildirebilirsiniz. 

► Garanti belgesi ve kullanım kılavuzlarına nasıl ulaşabilirim?

► Satın aldığım ürün bozuldu, aldığım üründen memnun kalmadım, ne yapmalıyım?

  • Eğer almış olduğunuz ürünün normal kullanım şartları içerisinde üretimden kaynaklanan bir hata nedeniyle bozulduğunu ya da üründen memnun kalmadığınızı düşünüyorsanız, bu yöndeki şikâyetinizi lütfen, sorununuzu ve size ulaşabileceğimiz bir telefon ve sipariş numarası ile ilgili kodunu içeren bir e-postayı destek@mudo.com.tr adresine gönderiniz 444 MUDO/ 444 68 36 numaralı Mudo Müşteri Hattı telefonumuzdan müşteri hizmetleri temsilcimize ulaşınız. Müşteri hizmetlerimiz size gereken desteği mümkün olan en kısa sürede verecektir.

► Sipariş ettiğim ürünü nasıl iade edebilirim?

  • Siparişinizi, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde kullanmadığınız ve ürün ya da ambalajını (satılabilirliğini) bozmadığınız sürece iade edebilirsiniz.

    14 gün içerisinde destek@mudo.com.tr adresine sipariş numaranız ve ilgili ürün kodu ile birlikte iade sebebinizi belirten bir e-posta gönderebilir, ya da 444 MUDO/ 444 68 36 numaralı telefondan bu isteğinizi iletebilirsiniz. Bu aşamadan sonra, teslimat adresinize yönlendirilecek UPS Kargo yetkilisine; paket ve içeriğindeki tüm doküman (garanti belgesi, fatura, sevk irsaliyesi, kargo teslim fişi vb.) ile birlikte teslim ederek UPS Kargo firmasından karşı ödemeli olarak bize ulaştırabilirsiniz. Bu noktada sizden ricamız, ürünü mümkün olduğunca sağlam ve hasara uğramayacak bir şekilde paketlemenizdir. Ürününüzün bize ulaşmasına müteakip, yetkililerimizce yapılacak incelemelerin ardından kullanım hatası gibi nedenlerden kaynaklanan kesin bir aksaklık tespit edilmediği takdirde, tercih etmiş olduğunuz ödeme şekline göre ürün bedeli bankanıza iade edilecektir.

    Dilerseniz teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade taleplerinizi mağazalarımız vasıtasıyla da iletebilirsiniz. Bu durumda iade etmek istediğiniz ürünü, beraberinde gelen fatura, irsaliye vb. tüm yasal evraklarla birlikte, size en uygun Mudo mağazasına götürmeniz ve internet kanalıyla aldığınız ürünü iade etmek istediğinizi bildirmeniz yeterlidir. Bu aşamadan sonra mağazamız tarafından iade edeceğiniz ürün teslim alınarak inceleme için merkezimize iletilecek ve eğer iade koşullarında olumsuz bir durum bulunmuyorsa, iadeniz 14 gün içerisinde, ödeme şeklinize göre yapılmış olacaktır.

    Teslim alındıktan sonraki 14 gün içerisinde bilgi verilmeyen ya da satılabilirliği bozulan ürünler, Mudo.com.tr tarafından iade alınamayacaktır.

    Kimi ürünlerin  iadesi, belirli şartlar nedeniyle uygun görülmediği sürece mümkün olamayacağından, müşterilerimizden bu konuda hassas olmalarını bekliyoruz. Teslimat sırasında arızalı ya da ayıplı çıkan ürünler dışında, niteliği itibarıyla iade edilemeyecek, kullanım sırasında vücutla direkt temasa girmek suretiyle hijyen açısından hassas olan ürünler (gece elbisesi, iç giyim, çorap, mayo ve aksesuarlar v.b.), kopyalanabilir ürünler (Kitap, DVD, VCD ve CD gibi.) ve tek kullanımlık ürünlerde, orijinal ambalajının açılması halinde iade alınamamaktadır.

    Yılbaşı, sevgililer günü, anneler günü gibi belirli günlere yönelik özel olarak hazırlanan ve ithal edilen ürünlerde, kampanya ve promosyon ürünlerinde de ürünün iadesi alınamamakta; müşterilerimiz bu şartları kabul ederek alışverişini gerçekleştirmektedir.

    İade edilen ürün, öncelikle Mudo.com.tr bünyesindeki servis tarafından incelenecektir ve tüm koşullara uygun olduğu tespit edildiğinde, 3 ila 7 iş günü içersinde uygulamaya girecek iade işlem süresi başlatılacaktır.

    Kurumsal alımlarla ilgili not: İade edeceğiniz ürünün faturası şirket adına düzenlenmiş ise, iadenizi, şirketinizin kargo ücretini dâhil etmeden(ürün birim fiyatı + KDV) keseceği iade faturası ile göndermeniz gerekmektedir.

    İade talepleriniz yalnız Mudo.com.tr merkezinden karşılanabilmektedir, bu yöndeki isteklerinizi lütfen destek@mudo.com.tr adresine veya 444 MUDO/ 444 6836 numaralı telefona bildiriniz!

► Mudo.com.tr’den aldığım ürünü ya da Mudo.com.tr’den alınarak bana gönderilen hediyeyi değiştirmem mümkün mü?

  • Mudo.com.tr’den alınan her ürünü faturanızla fatura tarihinizden itibaren, hediyeyi hediye değiştirme kartınızın üzerinde yazılı olan tarihten itibaren 30 gün içerisinde Mudo.com.tr’den aynı ürün ile değiştirme imkânına sahipsiniz. Kullanmadığınız, satılabilirliği bozulmamış olan ürünlerinizi,mağazalarımızdan ya da aynı ürün ile Mudo.com.tr merkezinden kolayca değiştirebilirsiniz.

    30 gün içerisinde mağazalarımızdan yapacağınız tüm değişimlerde, aldığınız ürünün aynısı ile doğrudan doğruya değiştirebilirsiniz. Eğer değiştirmek istediğiniz ürünü farklı bir ürün olarak tercih ederseniz; yeni aldığınız ürünün  fiyatı iade tutarınızın üzerinde ise aradaki farkı nakit veya kredi kartınız ile ödeyebilirsiniz. Aldığınız ürünün bedeli iade tutarınızdan düşük ise aradaki fark kadar alışveriş yapmayı tercih edebilirsiniz. Mağazalardan yapılan değişikliklerde aradaki fark miktarı kesinlikle iade edilememekte, daha sonra kullanılmak üzere herhangi bir işlem yapılmamaktadır.

    Mudo.com.tr üzerinden yapmak istediğiniz değişimlerde ise, değişiklik isteğinizi müşteri hizmetleri temsilcimize destek@mudo.com.tr adresine göndereceğiniz, sipariş numaranız ve ilgili ürün kodunu içeren bir eposta ile ya da 444 MUDO/444 6836 numaralı telefondan bize bildirebilirsiniz. Almış olduğunuz ürünün aynısı ile 30 gün içerisinde ürünü değiştirmek istediğinizi bize bildirdiğiniz takdirde Müşteri Hizmetleri yetkililerimiz anlaşmalı kargo firmamızı size yönlendirerek ürünü ve ürünle birlikte size gönderilen tüm promosyon ürün ve belgeleri (fatura, sevk irsaliyesi, garanti belgesi vb.) sizden aldıracaktır. Ürün, beraberindeki promosyon ve belgeler bize ulaştığında yapılacak olan incelemelerin ardından müşteri temsilcimiz sizinle iletişime geçerek sizi konu hakkında yönlendirecektir. 
    Mudo.com.tr üzerinden alınarak hediye gönderilen ürünlerin iadesi yapılamamakta sadece değişimi yapılabilmektedir. Hediye olarak alınan ürünün iadesi yalnızca söz konusu ürünü satın alıp hediye olarak gönderen müşterimiz tarafından fatura aslı ile birlikte yapıldığında kabul olmaktadır!  
    Online Hediye çeklerinin alımı ve kullanımı diğer kurumlarla ortaklaşa düzenlenen indirim ve kampanyalarda kampanya kurgusuna göre mudo.com.tr tarafından belirlenmektedir. 

► İade durumunda ödememi ne zaman geri alabilirim?

  • Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün tutarı, iade talebiniz onaylandıktan* ve size bildirilir bildirilmez aynı gün içerisinde bankanıza iade edilecektir. Bu tutarın bankaya devrinden sonra hesaplarınıza yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, olası gecikmelere Mudo.com.tr herhangi bir müdahalede bulunamayacaktır. Kredi kartınıza iade edilen tutarın banka tarafından hesabınıza yansıtılması ortalama 1 ile 2 haftayı bulabilmektedir. Kredi kartı ile taksitli olarak yapılan alışverişlerin iadesinin bankanız tarafından yine taksitli olarak yapılabileceğini, Mudo.com.tr’nin bu duruma herhangi bir müdahalesinin bulunmadığını belirtmek isteriz.
    *İade işlemlerinin onaylanma süreci, iade talebinizin tarafımıza ulaşmasından itibaren maksimum 14 gün içerisinde yapılmaktadır.

► Sipariş verirken sorun yaşıyorum ne yapmalıyım?

  • Mudo.com.tr’ye sipariş verirken bir sorunla karşılaştığınızda, yaşadığınız problemi detaylı bir şekilde anlattığınız e-postanızı destek@mudo.com.tr adresine gönderirseniz, yetkililerimiz sorununuzla hemen ilgileneceklerdir. Bunun yanında Müşteri hizmetleri temsilcimize 444 MUDO/ 444 6836 numaralı telefondan ulaşabilir, sorununuzu paylaşabilirsiniz. Müşteri hizmetleri temsilcimiz sorununuza en kısa sürede çözmeye çalışacaktır.

► Mudo.com.tr’den alışveriş yapabilmem için hangi tarayıcıları kullanabilirim?

► Mudo.com.tr sayfasını görüntülemede veya üyelik girişinde sorunlar yaşıyorum, ne yapmalıyım?

  •  

    Internette gezerken kullandığınız tarayıcınızın internet seçenekleri başlığının altında; Javascript ve cookie kabul ettiğini, Internet Explorer 5.0 ya da Netscape 4.7 ve üstü versiyonlarından biri olup olmadığını kontrol ediniz.
    Yukarıdaki tüm koşulları doğrulamanıza rağmen sorununuz çözülmüyorsa, sorununuzu destek@mudo.com.tr adresine detaylı bir şekilde anlatarak bildiriniz. Gönderdiğiniz e-posta’da karşılaştığınız problemin yanı sıra, kullandığınız işletim sistemini, tarayıcınızın adı ve sürüm bilgisini, internet’e bağlandığınız servis sağlayıcının adını, söz konusu problem ile ne zaman, hangi işlemi yaparken karşılaştığınızı detaylandırırsanız, teknik yetkilimizin konuyu anlayıp, çözümlemesi çok daha çabuk olacaktır.

     

► Neden çerez (cookie) kullanıyorsunuz?

  • Çerez (Cookie) web sunucumuzun, bilgisayarınızda sakladığı dosyadır. Mudo.com.tr’yi yeniden ziyaret ettiğinizde sizi tanıyabilmemizi, daha önce yapmış olduğunuz değişiklik ve özelleştirmeleri size gösterebilmemizi sağlamaktadır. Size ait bilgilerin (kredi kartı bilgileriniz dışında! Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde Mudo.com.tr sunucularında tutulmamaktadır.) bulunduğu sayfalarda rahatlıkla gezebilmeniz, her seferinde tanıtma işlemini tekrar tekrar yapmamanız için çerezlere izin vermeniz gerekmektedir. Eğer isterseniz tüm kayıtların kaldırılmasını da talep edebilirsiniz. Daha detaylı bilgiyi Çerez (Cookie) Bilgisi sayfamızda bulabilirsiniz.

► Mudo.com.tr Müşteri Hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

  • Müşteri hizmetleri yetkililerimize her türlü istek, sorun ve şikâyetinizi belirttiğiniz e-postanızla destek@mudo.com.tr adresinden ya da 444 MUDO/ 444 6836 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz. 

► Nasıl Mudo Exclusive Card alabilirim?

  • Mudo Exclusive Card; nakit ve banka kredi kartı ile yapılacak tek ödemeli alışverişlerinizde Mudo mağazalarında ve www.mudo.com.tr’de %10 indirim avantajı sağlayan Mudo’ya ait özel bir mağaza kartıdır. 
    Ayrıca mobilya ürünlerinde yapılan alışverişin %1’i, diğer tüm ürünlerde %3’ü kadar puan toplar. Mudo Exclusive Card aynı zamanda,  sezon süresince özel günlerinize ekstra indirim avantajı ve size özel dönemsel sürprizler de sunan Mudo Aile Kartıdır. 
    Mudo Exclusive Card’a Mudo mağazalarında bulunan başvuru formunu doldurarak hemen sahip olabilirsiniz. 
    Önemli Not: 
    1- Mudo Exclusive indirimi diğer indirimlerle birleştirilemez. 
    2- Mudo Exclusive Card’ı avantajları aksi belirtilmediği sürece tek ödeme, peşin alışverişlerde geçerlidir.
    3- Mudo Exclusive Card puanları kısa bir süre için sadece fiziksel Mudo mağazalarında yapılacak alışverişlerde kullanılabilir.
    4- Yıl içinde kazanılan puanlar aynı yılın son günü silinmektedir.

► Mudo Exclusive Card sahibi olmanın avantajları nelerdir?

  • Mudo Exclusive Card sahibi iseniz, alışverişlerinizde kredi kartı (sadece tek çekimlik ödemeler için) veya havale ile yapacağınız ödemelerde, harici bir hizmet olan kargo bedeli hariç toplam indirimsiz ürün bedeli üzerinden %10 indirim kazanırsınız.
    Ayrıca mobilya alışverişlerinizde de fatura tutarınızın %1 oranında, diğer tüm ürün gruplarında da %3 oranında puan kazanırsınız. Puanlarınız, siparişinizin faturalandığı günün sonunda hesaplanır ve kartınızda aktif edilir. 

► İllere göre kargo teslim süreleri nelerdir?

Varış Şehri Teslim Süresi
ADANA 2 Gün
ADIYAMAN 2 Gün
AFYON 1 Gün
AĞRI 3 Gün
AKSARAY 1 Gün
AMASYA 1 Gün
ANKARA 1 Gün
ANTALYA 1 Gün
ARDAHAN 3 Gün
ARTVİN 2 Gün
AYDIN 1 Gün
BALIKESİR 1 Gün
BARTIN 1 Gün
BATMAN 2 Gün
BAYBURT 3 Gün
BİLECİK 1 Gün
BİNGÖL 2 Gün
BİTLİS 3 Gün
BOLU 1 Gün
BURDUR 1 Gün
BURSA 1 Gün
ÇANAKKALE 1 Gün
ÇANKIRI 1 Gün
ÇORUM 1 Gün
DENİZLİ 1 Gün
DİYARBAKIR 2 Gün
DÜZCE 1 Gün
EDİRNE 1 Gün
ELAZIĞ 2 Gün
ERZİNCAN 2 Gün
Varış Şehri Teslim Süresi
ERZURUM 2 Gün
ESKİŞEHİR 1 Gün
GAZİANTEP 2 Gün
GİRESUN 2 Gün
GÜMÜŞHANE 3 Gün
HAKKARİ 4 Gün
HATAY 2 Gün
IĞDIR 3 Gün
ISPARTA 1 Gün
İSTANBUL 1 Gün
İZMİR 1 Gün
KAHRAMANMARAŞ 2 Gün
KARABÜK 1 Gün
KARAMAN 2 Gün
KARS 3 Gün
KASTAMONU 2 Gün
KAYSERİ 1 Gün
KIRIKKALE 1 Gün
KIRKLARELİ 1 Gün
KIRŞEHİR 1 Gün
KİLİS 2 Gün
KOCAELİ 1 Gün
KONYA 1 Gün
KÜTAHYA 1 Gün
MALATYA 2 Gün
MANİSA 1 Gün
MARDİN 2 Gün
MERSİN 2 Gün
MUĞLA 2 Gün
MUŞ 3 Gün
Varış Şehri Teslim Süresi
NEVŞEHİR 2 Gün
NİĞDE 2 Gün
ORDU 2 Gün
OSMANİYE 2 Gün
RİZE 2 Gün
SAKARYA 1 Gün
SAMSUN 1 Gün
SİİRT 3 Gün
SİNOP 2 Gün
SİVAS 2 Gün
ŞANLIURFA 2 Gün
ŞIRNAK 3 Gün
TEKİRDAĞ 1 Gün
TOKAT 1 Gün
TRABZON 2 Gün
TUNCELİ 3 Gün
UŞAK 1 Gün
VAN 3 Gün
YALOVA 1 Gün
YOZGAT 2 Gün
ZONGULDAK 1 Gün

 

*Tabloda UPS Kargo’nun il merkezlerine göre, standart teslimat süreleri yer almaktadır. İlçe, belediye veya diğer yerleşim birimlerinin teslimat sürelerinde fark olabilmektedir.UPS Kargo Pazar günleri servis yapmamakta; resmi tatil günleri ile olağan dışı durumlarda, kargo servis günleri ve teslimat sürelerinde, farklılıklar oluşabilmektedir.

► Taksit seçenekleri nelerdir?

Peşin Ödeme
2+3* Taksit
Peşin Ödeme
2+4* Taksit
Peşin Ödeme
2+5* Taksit
Peşin Ödeme
2+4** Taksit
Peşin Ödeme
2+3** Taksit
Peşin Ödeme
2+6*** Taksit
Peşin Ödeme
2 Taksit


* 50 TL ve üzeri alışverişlerde bankanız tarafından otomatik olarak eklenecektir.
** 100 TL ve üzeri alışverişlerde bankanız tarafından otomatik olarak eklenecektir.
*** 100 TL ve üzeri alışverişlerde %10 Paraf Para ve +6 taksit bankanız tarafından otomatik olarak eklenecektir.